Witajcie nasze Przedszkolaki! Zamieszczamy dla Was materiały tygodniowe z języka angielskiego. Zawierają one propozycje zabaw i ćwiczeń wynikające z podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
Życzymy udanej zabawy!
Przedstawienie nazw zabawek:
-“Listen and choose”
-“Listen, drag and drop”
Utrwalenie określeń: happy/sad
Zapoznanie z określeniami: hot/cold
Utrwalenie określeń: big/small
Utrwalenie nazw członków rodziny: mummy/daddy/sister/brother
Utrwalenie nazw członków rodziny: mum(my)/dad(dy)/sister/brother + przedstawienie nazw: grandma/grandad
Utrwalenie słownictwa: seed, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Utrwalenie słownictwa: seed, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Powtórzenie nazw kolorów:
Utrwalanie słownictwa: baker’s; butcher’s fruit shop, toy shop, clothes shop; park;
Powtórzenie nazw pojazdów:
Utrwalanie słownictwa: baker’s; butcher’s fruit shop, toy shop, clothes shop; park;
Powtórzenie nazw dni tygodnia:
+ powtórzenie określeń pogody:
Przedstawienie nazw zabawek:
-“Listen and choose”
-“Listen, drag and drop”
Utrwalenie określeń: happy/sad
Zapoznanie z określeniami: hot/cold
Utrwalenie określeń: big/small
Utrwalenie nazw członków rodziny: mummy/daddy/sister/brother
Utrwalenie nazw członków rodziny: mum(my)/dad(dy)/sister/brother + przedstawienie nazw: grandma/grandad
Utrwalenie słownictwa: seed, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Utrwalenie słownictwa: seed, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Powtórzenie nazw kolorów:
Utrwalanie słownictwa: baker’s; butcher’s fruit shop, toy shop, clothes shop; park;
Powtórzenie nazw pojazdów:
Utrwalanie słownictwa: baker’s; butcher’s fruit shop, toy shop, clothes shop; park;
Powtórzenie nazw dni tygodnia:
+ powtórzenie określeń pogody:
Nauka określeń: hot/cold
Przedstawienie nazw zabawek:
Edukacyjna gra online, dotycząca nazw zabawek: “Listen and choose”-“Listen, drag and drop” (link do gry na mailu grupowym)
Prezentacja nazw członków rodziny: mummy/daddy/sister/brother
Prezentacja słownictwa: seed, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Story time “The little seeds” – słuchowisko (link do nagrania na mailu grupowym)
Zaprezentowanie słownictwa: baker’s; butcher’s fruit shop, toy shop, clothes shop; park;
Story time “Let’s go to town” – słuchowisko (link do nagrania na mailu grupowym)
Nazwy domowych zwierzaków:
“House pets” worksheet – karta pracy: Połącz zwierzaki z ich miejscem przebywania (załącznik na mailu grupowym)
Nauka nazw owoców:
Nazwy owoców:
Nazwy domowych zwierzaków:
Utrwalenie słownictwa związanego z wiosną:
–Listen and match
Powtórzenie nazw zwierząt: rabbit/cat/bird/dog:
Utrwalenie słownictwa związanego z wiosną:
–Spring. Listen and choose
Powtórzenie nazw części garderoby: t-shirt, shorts, hat, sandals:
Nauka słownictwa: egg/shell/wing/beak
Piosenka „Cluck Cluck Hen” (link do piosenki na mailu grupowym)
Nauka słownictwa: egg/shell/wing/beak
Powtórzenie nazw kolorów:
Powtórzenie słownictwa: sun/moon/stars
– karta pracy online „Match the words with the pictures” (link do karty pracy online na mailu grupowym)
Nauka określeń: float – płynąć/sink – tonąć
Omówienie dzisiejszej pogody:
Nauka określeń: float – płynąć/sink – tonąć
Powtórzenie nazw kolorów:
Powtórzenie nazw cyfr od 1 do 5:
Powtórzenie nazw cyfr od 1 do 5:
Powtórzenie nazw kolorów:
Atrybuty wiosny:
Atrybuty wiosny:
Utrwalenie słownictwa – star-sun-moon:
+ piosenka “My happy song” (link do piosenki na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa – star-sun-moon:
Powtórzenie nazw zwierząt z wiejskiej farmy:
Utrwalenie określeń opozycyjnych (big-small; heavy-light):
Powtórzenie nazw dni tygodnia:
Utrwalenie określeń opozycyjnych (big-small; heavy-light):
Przedstawienie nazw członków rodziny – mummy/daddy:
Powtórzenie nazw części ciała:
Powtórzenie nazw części ciała:
Przedstawienie nazw członków rodziny – mummy/daddy
Atrybuty wiosny cz. 1:
Atrybuty wiosny cz. 2:
Przedstawianie określeń związanych z pogodą
Nauka określeń – mały/duży/ogromny
Nauka określeń – mały/duży/ogromny
Przedstawianie określeń związanych z pogodą
Piosenka powitalna “Hello, how are you?” (link do piosenki na mailu grupowym)
Przedstawienie słownictwa związanego z nazwami uczuć i emocji
Powtórzenie słownictwa związanego z nazwami uczuć i emocji
Piosenka powitalna “Boogie woogie” (link do piosenki na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z nazwami zwierząt z wiejskiej farmy
Utrwalenie słownictwa związanego z nazwami zwierząt z wiejskiej farmy
Piosenka powitalna “Boogie woogie” (link do piosenki na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z nazwami pojazdów
Utrwalenie słownictwa związanego z nazwami pojazdów:
Przedstawienie nazw części ciała:
Przedstawienie nazw zwierząt: shark/octopus/whale
Przedstawienie nazw zwierząt: shark/octopus/whale
Przedstawienie nazw części ciała:
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem:
Gra dooble Let’s have a picnic! (załącznik na mailu grupowym)
Powtórzenie nazw emocji:
Animacja – Talking flashcards “Feelings” (link na mailu grupowym)
Powtórzenie nazw cyfr od 1 do 6:
Karta pracy “How many…?” (załącznik na mailu grupowym)
Przypomnienie określeń związanych z poranną rutyną:
Piosenka “Brush your teeth” (link do piosenki na mailu grupowym)
Coloring page “Brushing teeth” – Pokoloruj wg wzoru (kolorowanka na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem (picnic)
Karta pracy “Picnic- find the way” (załącznik na mailu grupowym)
Powtórzenie zwrotu “Hello, what’s your name?”
Piosenka “What’s your name?” (link do piosenki na mailu grupowym)
Karta z ilustracjami “What’s your name?” (załącznik na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem
Karta pracy “I like…” Zaznacz jedzenie, które lubisz. Powtórz nazwy jedzenia: spaghetti, sandwiches, chicken, salad, chocolate, cheese (załącznik na mailu grupowym)
Ćwiczenie z zeszytu ćwiczeń Jump In A str. 23
Przedstawienie słownictwa związanego z nazwami zwierząt z wiejskiej farmy
Nagranie z wymową słownictwa: cow, horse, pig, sheep, hen, chick (link do nagrania na mailu grupowym)
POP OUT – obrazki ze zwierzątkami (załącznik na mailu grypowym)
Piosenka “Farm Animals Song” (link do piosenki na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem
Gra w dooble “Food” (załącznik na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z nazwami dzikich zwierząt
Ćwiczenie z zeszytu ćwiczeń Jump In B na str. 23
Gra planszowa “Wild animals” (załącznik na mailu grupowym)
Powtórzenie określeń związanych z poranną rutyną:
Piosenka “This is the way” (link do piosenki na mailu grupowym)
Powtórzenie nazw cyfr 1-10
Karta pracy “Count and match” (ząłącznik na mailu grupowym)
Prezentacja nowego słownictwa: transport
Nagranie z wymową słownictwa: hot air balloon, bike, boat, car, bus, plane (link do nagrania na mailu grupowym)
Karty obrazkowe z pojazdami (załącznik na mailu grupowym)
Piosenka “I Like To Ride My Bicycle” (link do piosenki na mailu grupowym)
Karta pracy – Połącz pojazdy z właściwymi nazwami (załącznik na mailu grupowym)
Powtórzenie nazw zwierząt (duck) i nazw cyfr od 1 do 5:
(link do serwisu You Tube zamieszczony na mailu grupy)
-liczenie kaczuszek od 1 do 5
-kolorowanie kaczuszek zgodnie podaną kolorystyką
Przedstawienie nazw owoców (apple, banana) i zapoznanie dzieci z nazwami samogłosek: A; O; E; I
Powtórzenie nazw zwierząt (pig, wolf)
Powtórzenie nazw zwierząt (duck) i nazw cyfr od 1 do 5:
(link do serwisu You Tube zamieszczony na mailu grupy)
-liczenie kaczuszek od 1 do 5
-kolorowanie kaczuszek zgodnie z podaną kolorystyką (załącznik na mailu)
Przedstawienie słownictwa: hungry – głodny; thirsty – spragniony:
Powtórzenie nazw kolorów:
Powtórzenie określeń: hungry/thirsty
Gra online “I’m thirsty or I’m hungry?” (link do gry zamieszczony na mailu grupy)
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem:
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem:
Powtórzenie określeń pogody:
Powtórzenie słownictwa związanego z nazwami dzikich zwierząt:
Powtórzenie słownictwa związanego z nazwami dzikich zwierząt:
Powtórzenie nazw cyfr od 1 do 7
Powtórzenie nazw zwierząt (pig, wolf)
Przedstawienie nazw owoców (apple, banana) i zapoznanie dzieci z nazwami samogłosek: A; O; E; I
Powtórzenie nazw cyfr od 1 do 7
Utrwalanie nazw jedzenia (juice, sandwiche , yoghurt, banana):
Utrwalanie nazw jedzenia (juice, sandwiche , yoghurt, banana) oraz słownictwa: basket, fridge, plate.
Utrwalanie nazw przyborów szkolnych:
Zapoznanie dzieci ze słownictwem: thirsty/hungry/sandwiches/cheese/chicken/salad/spaghetti, chocolate
Utrwalenie nazw posiłków:
Powtórzenie nazw pięciu zmysłów: (linki do serwisu You Tube zamieszczone na mailu grupy)
Przedstawianie nowego słownictwa:
Atrybuty wiosny – Z czym kojarzymy wiosnę?
Przedstawienie słownictwa związanego z poranną rutyną (get out of bed / eat your food / wash your face / brush your teeth / brush your hair / change your clothes)
Zapoznanie z nazwami nastrojów (happy/angry/sleepy/scared):
Zapoznanie z nazwami nastrojów (happy / angry / sleepy / scared):
Przedstawienie słownictwa związanego ze zdrowymi nawykami (wash your hands / brush your teeth):
Utrwalenie nazw jedzenia (sandwich / juice / banana / yoghurt / fridge / basket / plate):
Jeżeli masz do nas jakieś pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.