Witajcie nasze Przedszkolaki! Zamieszczamy dla Was materiały tygodniowe z języka angielskiego. Zawierają one propozycje zabaw i ćwiczeń wynikające z podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
Życzymy udanej zabawy!
Przedstawienie nazw zabawek:
-“Listen and choose”
-“Listen, drag and drop”
Utrwalenie określeń: happy/sad
Zapoznanie z określeniami: hot/cold
Utrwalenie określeń: big/small
Utrwalenie nazw członków rodziny: mummy/daddy/sister/brother
Utrwalenie nazw członków rodziny: mum(my)/dad(dy)/sister/brother + przedstawienie nazw: grandma/grandad
Utrwalenie słownictwa: seed, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Utrwalenie słownictwa: seed, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Powtórzenie nazw kolorów:
Utrwalanie słownictwa: baker’s; butcher’s fruit shop, toy shop, clothes shop; park;
Powtórzenie nazw pojazdów:
Utrwalanie słownictwa: baker’s; butcher’s fruit shop, toy shop, clothes shop; park;
Powtórzenie nazw dni tygodnia:
+ powtórzenie określeń pogody:
Przedstawienie nazw zabawek:
-“Listen and choose”
-“Listen, drag and drop”
Utrwalenie określeń: happy/sad
Zapoznanie z określeniami: hot/cold
Utrwalenie określeń: big/small
Utrwalenie nazw członków rodziny: mummy/daddy/sister/brother
Utrwalenie nazw członków rodziny: mum(my)/dad(dy)/sister/brother + przedstawienie nazw: grandma/grandad
Utrwalenie słownictwa: seed, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Utrwalenie słownictwa: seed, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Powtórzenie nazw kolorów:
Utrwalanie słownictwa: baker’s; butcher’s fruit shop, toy shop, clothes shop; park;
Powtórzenie nazw pojazdów:
Utrwalanie słownictwa: baker’s; butcher’s fruit shop, toy shop, clothes shop; park;
Powtórzenie nazw dni tygodnia:
+ powtórzenie określeń pogody:
Nauka określeń: hot/cold
Przedstawienie nazw zabawek:
Edukacyjna gra online, dotycząca nazw zabawek: “Listen and choose”-“Listen, drag and drop” (link do gry na mailu grupowym)
Prezentacja nazw członków rodziny: mummy/daddy/sister/brother
Prezentacja słownictwa: seed, shoots, stems, leaves, buds, flowers
Story time “The little seeds” – słuchowisko (link do nagrania na mailu grupowym)
Zaprezentowanie słownictwa: baker’s; butcher’s fruit shop, toy shop, clothes shop; park;
Story time “Let’s go to town” – słuchowisko (link do nagrania na mailu grupowym)
Nazwy domowych zwierzaków:
“House pets” worksheet – karta pracy: Połącz zwierzaki z ich miejscem przebywania (załącznik na mailu grupowym)
Nauka nazw owoców:
Nazwy owoców:
Nazwy domowych zwierzaków:
Utrwalenie słownictwa związanego z wiosną:
–Listen and match
Powtórzenie nazw zwierząt: rabbit/cat/bird/dog:
Utrwalenie słownictwa związanego z wiosną:
–Spring. Listen and choose
Powtórzenie nazw części garderoby: t-shirt, shorts, hat, sandals:
Nauka słownictwa: egg/shell/wing/beak
Piosenka „Cluck Cluck Hen” (link do piosenki na mailu grupowym)
Nauka słownictwa: egg/shell/wing/beak
Powtórzenie nazw kolorów:
Powtórzenie słownictwa: sun/moon/stars
– karta pracy online „Match the words with the pictures” (link do karty pracy online na mailu grupowym)
Nauka określeń: float – płynąć/sink – tonąć
Omówienie dzisiejszej pogody:
Nauka określeń: float – płynąć/sink – tonąć
Powtórzenie nazw kolorów:
Powtórzenie nazw cyfr od 1 do 5:
Powtórzenie nazw cyfr od 1 do 5:
Powtórzenie nazw kolorów:
Atrybuty wiosny:
Atrybuty wiosny:
Utrwalenie słownictwa – star-sun-moon:
+ piosenka “My happy song” (link do piosenki na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa – star-sun-moon:
Powtórzenie nazw zwierząt z wiejskiej farmy:
Utrwalenie określeń opozycyjnych (big-small; heavy-light):
Powtórzenie nazw dni tygodnia:
Utrwalenie określeń opozycyjnych (big-small; heavy-light):
Przedstawienie nazw członków rodziny – mummy/daddy:
Powtórzenie nazw części ciała:
Powtórzenie nazw części ciała:
Przedstawienie nazw członków rodziny – mummy/daddy
Atrybuty wiosny cz. 1:
Atrybuty wiosny cz. 2:
Przedstawianie określeń związanych z pogodą
Nauka określeń – mały/duży/ogromny
Nauka określeń – mały/duży/ogromny
Przedstawianie określeń związanych z pogodą
Piosenka powitalna “Hello, how are you?” (link do piosenki na mailu grupowym)
Przedstawienie słownictwa związanego z nazwami uczuć i emocji
Powtórzenie słownictwa związanego z nazwami uczuć i emocji
Piosenka powitalna “Boogie woogie” (link do piosenki na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z nazwami zwierząt z wiejskiej farmy
Utrwalenie słownictwa związanego z nazwami zwierząt z wiejskiej farmy
Piosenka powitalna “Boogie woogie” (link do piosenki na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z nazwami pojazdów
Utrwalenie słownictwa związanego z nazwami pojazdów:
Przedstawienie nazw części ciała:
Przedstawienie nazw zwierząt: shark/octopus/whale
Przedstawienie nazw zwierząt: shark/octopus/whale
Przedstawienie nazw części ciała:
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem:
Gra dooble Let’s have a picnic! (załącznik na mailu grupowym)
Powtórzenie nazw emocji:
Animacja – Talking flashcards “Feelings” (link na mailu grupowym)
Powtórzenie nazw cyfr od 1 do 6:
Karta pracy “How many…?” (załącznik na mailu grupowym)
Przypomnienie określeń związanych z poranną rutyną:
Piosenka “Brush your teeth” (link do piosenki na mailu grupowym)
Coloring page “Brushing teeth” – Pokoloruj wg wzoru (kolorowanka na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem (picnic)
Karta pracy “Picnic- find the way” (załącznik na mailu grupowym)
Powtórzenie zwrotu “Hello, what’s your name?”
Piosenka “What’s your name?” (link do piosenki na mailu grupowym)
Karta z ilustracjami “What’s your name?” (załącznik na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem
Karta pracy “I like…” Zaznacz jedzenie, które lubisz. Powtórz nazwy jedzenia: spaghetti, sandwiches, chicken, salad, chocolate, cheese (załącznik na mailu grupowym)
Ćwiczenie z zeszytu ćwiczeń Jump In A str. 23
Przedstawienie słownictwa związanego z nazwami zwierząt z wiejskiej farmy
Nagranie z wymową słownictwa: cow, horse, pig, sheep, hen, chick (link do nagrania na mailu grupowym)
POP OUT – obrazki ze zwierzątkami (załącznik na mailu grypowym)
Piosenka “Farm Animals Song” (link do piosenki na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem
Gra w dooble “Food” (załącznik na mailu grupowym)
Utrwalenie słownictwa związanego z nazwami dzikich zwierząt
Ćwiczenie z zeszytu ćwiczeń Jump In B na str. 23
Gra planszowa “Wild animals” (załącznik na mailu grupowym)
Powtórzenie określeń związanych z poranną rutyną:
Piosenka “This is the way” (link do piosenki na mailu grupowym)
Powtórzenie nazw cyfr 1-10
Karta pracy “Count and match” (ząłącznik na mailu grupowym)
Prezentacja nowego słownictwa: transport
Nagranie z wymową słownictwa: hot air balloon, bike, boat, car, bus, plane (link do nagrania na mailu grupowym)
Karty obrazkowe z pojazdami (załącznik na mailu grupowym)
Piosenka “I Like To Ride My Bicycle” (link do piosenki na mailu grupowym)
Karta pracy – Połącz pojazdy z właściwymi nazwami (załącznik na mailu grupowym)
Powtórzenie nazw zwierząt (duck) i nazw cyfr od 1 do 5:
(link do serwisu You Tube zamieszczony na mailu grupy)
-liczenie kaczuszek od 1 do 5
-kolorowanie kaczuszek zgodnie podaną kolorystyką
Przedstawienie nazw owoców (apple, banana) i zapoznanie dzieci z nazwami samogłosek: A; O; E; I
Powtórzenie nazw zwierząt (pig, wolf)
Powtórzenie nazw zwierząt (duck) i nazw cyfr od 1 do 5:
(link do serwisu You Tube zamieszczony na mailu grupy)
-liczenie kaczuszek od 1 do 5
-kolorowanie kaczuszek zgodnie z podaną kolorystyką (załącznik na mailu)
Przedstawienie słownictwa: hungry – głodny; thirsty – spragniony:
Powtórzenie nazw kolorów:
Powtórzenie określeń: hungry/thirsty
Gra online “I’m thirsty or I’m hungry?” (link do gry zamieszczony na mailu grupy)
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem:
Utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem:
Powtórzenie określeń pogody:
Powtórzenie słownictwa związanego z nazwami dzikich zwierząt:
Powtórzenie słownictwa związanego z nazwami dzikich zwierząt:
Powtórzenie nazw cyfr od 1 do 7
Powtórzenie nazw zwierząt (pig, wolf)
Przedstawienie nazw owoców (apple, banana) i zapoznanie dzieci z nazwami samogłosek: A; O; E; I
Powtórzenie nazw cyfr od 1 do 7
Utrwalanie nazw jedzenia (juice, sandwiche , yoghurt, banana):
Utrwalanie nazw jedzenia (juice, sandwiche , yoghurt, banana) oraz słownictwa: basket, fridge, plate.
Utrwalanie nazw przyborów szkolnych:
Zapoznanie dzieci ze słownictwem: thirsty/hungry/sandwiches/cheese/chicken/salad/spaghetti, chocolate
Utrwalenie nazw posiłków:
Powtórzenie nazw pięciu zmysłów: (linki do serwisu You Tube zamieszczone na mailu grupy)
Przedstawianie nowego słownictwa:
Atrybuty wiosny – Z czym kojarzymy wiosnę?
Przedstawienie słownictwa związanego z poranną rutyną (get out of bed / eat your food / wash your face / brush your teeth / brush your hair / change your clothes)
Zapoznanie z nazwami nastrojów (happy/angry/sleepy/scared):
Zapoznanie z nazwami nastrojów (happy / angry / sleepy / scared):
Przedstawienie słownictwa związanego ze zdrowymi nawykami (wash your hands / brush your teeth):
Utrwalenie nazw jedzenia (sandwich / juice / banana / yoghurt / fridge / basket / plate):
Jeżeli masz do nas jakieś pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej.